févörit

Nekem most az "Az a világ nincsen" című dalról kellene írnom (illetve nem kell, csak úgy alakult ugye, hogy az új album dalairól többnyire én írok amolyan összefoglalófélét, és most ez következne), tudnék is sok mindent róla, de el vagyok havazva, így ezt kicsit későbbre halasztom. Addig is, hogy ne maradjatok mindennapi betevő nélkül, gondoltam, ajánlok pár kedvenc zenét, úgyis mindig azt kérdezik tőlünk, hogy milyen zenéket szeretünk, na meg hogy honnan a név.

Szóval én mostanában ezeket például:

mert a legszebb dal.

Dave Grohl miatt. a legjobb rockdobos a világon. na persze a dal sem utolsó...

Kovács Lajos miatt...

felemelő és méltóságteljes.

mert így kell szólni a gitárnak...

http://www.plap.com.br/plap/video.asp

itt a középső video. ilyet kell a Kiscsillagnak is egyszer...

Lecsó

 

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr141011095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DiliRádió 2009.03.19. 03:40:43

Nahááát!
Hogy lehet ilyen későn postolni? :)
Meg különben is, ki nézi ilyenkor az oldalt? :)

harcigolya 2009.03.19. 18:58:58

Kicsit ellentmondanék neked, a legszebb szám a világon Jovanottitól az 'a Te' c. opus

www.youtube.com/watch?v=zbM72JEqfJ8&feature=related

pokerforaliving · http://pokerforaliving.blog.hu 2009.03.20. 01:54:03

asssztamindenit!

Ez a Neil Young mekkora!
Nem ismertem, de most megyek további számokat keresni tőle,
köszi Lecsó!

samumisi 2009.03.20. 15:46:03

Ilyen lehet az, "Amikor engedem kifelé a testzsákból a lelket" ...

(Johnny Cash)

tényleg felemelő.

MCock 2009.03.20. 16:36:04

Azé jó tudni, hogy a világhírű Lecsó rendes zenéket hallgat, nem pedig pl. dzsezzrokkot, vagy valami műmájer Irie Maffia-féleséget.

Kovács Lajost illetően annakidején nem hittem a szememnek, pedig kellett volna! Hogy került ő oda?

Dave Grohl, na az télleg olyan, száz közül is megismerni! Mondjuk a Quotsában nem átlagos csávók szoktak megfordulni, sőt.

Én szeretném a "Kedvencek"-listára Lecsót felvenni, mert olyan könnyfakasztó gitárszólókat tud!!

gertrud 2009.03.20. 17:39:32

Nekem is J.C. a legkedvesebb...
(ebből a sorból:)

meg persze Lecsó... meg a SZ.E. ... :D

Mátééé 2009.03.20. 17:42:54

Lecsóóó várunk már Bogláron, holnapra^^

samumisi 2009.03.20. 21:04:16

Jaja! Bogláron ünnep lesz, jön a PUF!! Lecsó, Te még talán nem is jártál tyúkszaros kis városunkban!

coli 2009.03.20. 22:39:42

radiohead, psychedelic rock. kedvenc.

Teremőr 2009.03.24. 14:17:02

Nagyon Boldog névnapot kívánok a szigetszentmiklósi Jimmy Page-nek, valamint Ricsikének a multimilliomos dzsesszdobosnak ;)

És köszi szépen a beszámolót/zenéket

gertrud 2009.03.24. 16:23:09

Isten éltessen Lecsó!!!!
:*

Bele a közepébe 2009.10.21. 00:30:39

köszi a megosztást, meg a motivációt, hogy mit miért osztasz meg.

Bele a közepébe 2009.10.21. 00:48:58

mér, mi a rendes zene? :-)
Megyek a youtube-ra, megnézem a desszrockot. :-)
Hát én meg leginkább népzenét meg komolyzenét szeretek hallgatni, de egyéb is belefér.
süti beállítások módosítása