hétköznapi túra

Rendhagyó "Hogyan készült?" epizód következik. 4.rész: Pénz miatt (zenével!)

Most akkor erről a dalról le kellene írnom, hogy már ez régebben megjelent a Péterfy Bori lemezén, sokat dolgoztunk mi is rajta, több változat is volt, bla, bla....De nincs most kedvem. Írok másról, erről majd a többiek. Legfeljebb csak annyit, hogy a dal 2007-ben íródott. Hol volt még akkor a gazdasági válság? De András próféta előre látta a jövőt!

Bizony mondom néktek, figyelmezzetek jól a Kiscsillag dalok szövegeire, mert ha megtanultok a sorok között olvasni, a dalok segítenek benneteket átevickélni az élet viharos tengerén! Uff, én beszéltem!

Persze, csak hogy tudjátok, ebből indultunk:



Jelenleg éppen médiaturnén vagyunk a zenekarral. Ez annyit jelent, hogy felosztottuk két részre az országot, a Lovi elindult nyugatra, én meg az Ábellel a Dunától keletre fekvő városokat látogatom/tam végig három nap alatt: minden nagyobb város helyi rádiójába (és néha a tv-be is) viszünk cd-ket és interjúkat adunk a lemez megjelenése alkalmából.

Nekem Jászberény, Gyöngyös, Eger és Miskolc volt soron, csak egyedül, mert az Ábel elfeledkezett róla, hogy vizsgáztatnia kell az iskolájában, ezért csak kedden csatlakozott hozzám, amikor is egy Nyíregyháza-Debrecen-Békéscsaba kört mentünk, ma meg Szeged, Kecskemét és Szolnok vár ránk. Rettegj Magyarország! Jön a Kiscsillag és odabasz!

Miután Miskolcon végeztem, elmentem még kajálni, meg gondoltam, iszom valahol egy sört. Hétfő este Miskolc belvárosában egy ismeretlen járvány pusztíthatott, mert egy bőrkabátos hajléktalanon és egy taxison kívül, egy árva lélekkel nem találkoztam. Gondoltam, biztos az időjárás miatt van, az emberek benn ülnek a jó meleg kocsmákban és vígan beszélgetnek. Hát nem. Bepróbálkoztam 5-6 helyen, de nagyon kínos szórakozóhelyeket láttam, mindenhol kizárólag az unatkozó személyzettel találkoztam. Persze lehet, hogy rossz övezetben voltam, de én tényleg a város különböző pontjain próbálkoztam, végül feladtam és visszajöttem hideg panziómba, ahol úgy döntöttem, inkább írok. Eszembe jutott szűkebb lakóhelyem, Szigetszentmiklós, ami a nyolcvanas-kilencvenes években az egyik legjobb hely volt szórakozás szempontjából, tele kitűnő kocsmákkal (azt hiszem 50 volt pár négyzetkilométeren belül, a tavasz első meleg napján mindig nekiindultunk végigjárni őket, mindenhol egy kisfröccsöt kellet inni, hiába, a fiatal szervezet sokat kibír...), szóval Szigetszentmiklóson a tisztelt általunk demokratikusan megválasztott képviselők hoztak egy döntést, miszerint 22 óra után be kell zárni a kocsmákat, éttermeket és éjjel-nappali boltokat. Eddig sem volt már túl nagy élet otthon, de ezek után... És vajon ettől mit várnak? Jobb lesz a közbiztonság, vagy kevesebb alkoholista lesz? Hülyék.

Lecsó

ui: hívott a Lovi, hogy eladta a fekete Gibsonját és vesz holnap egy Gretsch-et. Rettegjetek!
Legközelebb zenekari gitártörténelem következik!

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr18965590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazi manó 2009.02.25. 20:53:48

Hali!Az ismeretlen járvány amit említettél az valószínűleg a (pénteken szombaton és vasárnap megrendezett)Kocsonyafesztivál volt. Szerintem a 3 nap alatt Miskolc lakosságának 90%-a megjelent és teljesen szétfagyott mert eszméletlen hideg volt. :( Valószínűleg Hétfőn az otthon MELEGRE vágytak. ( de hidd el ha előre tudtuk volna, hogy jössz lett volna kivel söröznöd.) Sajna :(

MCock 2009.02.25. 21:10:24

Ábel vizsgáztat. Na ja.

warning 2009.02.26. 10:54:30

Hú, valakinek jó sok pénze lehet ha megtud venni egy Gibson Lucillet :) Lehet majd képet kapni a Gretsch-ről?

samumisi 2009.02.26. 15:20:29

és mindeközben Rezső-bácsi dél-nek, vagy észak-nak ment?

kiscsillag zenekar 2009.02.27. 12:31:29

@samumisi: ő szigorúan titkos bevetésen volt. ennek megfelelően nem szolgálhatunk bővebb információval.

encke 2009.03.07. 14:04:08

Szükséges egy ilyen médiaturné,mert vannak még sötét foltok!Decemberben érdeklődtem az új Kiscsillag cd felől a miskolci Alexandrában és az eladó visszakérdezett: -Az valami karácsonyi?

encke 2009.03.07. 14:44:28

A zenekari gitártörténelem nagyon jó lenne, pláne szép képekkel és persze a többi hangszert is szívesen megismerné a "nagyérdemű"!

Mátééé 2009.05.12. 20:16:13

én Bogláron kérdeztem az alexandriában, de le kellett betűznöm :D
azóta már kinn a plakát (ajj el kéne csóóórni xD) a CD meg megvan máshonnan (és nem a netrőő)
süti beállítások módosítása