Éva kikérdez

de aztán küldött nekünk egy dalt is, az alábbi megjegyzéssel:

"Gondoltam, küldök egy dalt. Lehet, hogy hallottatok már hasonlót...Szerény háztartásom körülményei miatt a hang nem biztos, hogy hi-fi minőség, de szívből szólt!"
 

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr691069640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_borsi 2009.04.17. 10:23:15

blogbácsik, nevezzétek át a fájlt úgy, hogy ne legyen benne szóköz, ékezet, mert valamelyik miatt nem játszódik le a playerrel. 8-)

lefekszemahóba 2009.04.29. 20:39:12

De jó, de jó, megtaláltam!
Ez az én művem!
Hát nem szuper? :))))

Mátééé 2009.05.03. 15:51:56

jó így a dalteázáshoz:) jó a hangod:) jó női hanggal az autófordul:)
hallgassátok meg a CSÍKos változatot:)

de ez nagyon jó:)

lefekszemahóba 2009.05.04. 11:13:16

Köszi Mátééé!
Különben én vagyok az, aki melletted ült a koncerten... :)

Mátééé 2009.05.05. 22:52:04

rájöttem honnan van az alap:)

az "Éled a légypapíron"-ról:)
gondokoztam csomót:D mostjöttem rá a "gyűjtemény" nézegetése után:)

akkor jól gondoltam:) itt jöttem rá a névből:) nagyon élvezted, érdemes volt eljönnöd:)nem is csodálom, én is=)

ezt hallgasd meg, vicces: www.youtube.com/watch?v=_Q2A9misp8w

Mátééé 2009.05.05. 22:54:08

megvan honnan van az alapja:)

az "Élet a légypapíron"-ról:)
csomót gondolkoztam, honnan volt ismerős az eleje:D

Nagyon élvezted a koncertet:) érdemes volt eljönnöd, meg énekelned, meg minden:)

énis^^:)

Mátééé 2009.05.05. 22:55:26

bocsi, dupla, azthittem nem adta hozzá a postot:)

lefekszemahóba 2009.05.06. 13:57:22

:D!
Alig aludtam aznap éjjel! Annyira jó volt, tényleg! Egész más hangulat, mint egy koncerten. Na jó, ugrálni viszont nem igazán lehetett...
Igazad lehet, már nem is emlékszem, hogy leltem fel, szerintem egy éve is megvan, hogy elénekeltem. Nagyon nehéz zenei alapokat találni sajnos.

lefekszemahóba 2009.05.06. 14:26:21

Nekem meg eltűnt a kommentem valahol!!! Pedig olyan jól megírtam.
Szóval: Tényleg nagyon élveztem a koncertet, annyira hangulatos volt!
A dal alapját nézve biztos igazad van, én már nem is emlékszem, honnan szedtem. Megvan egy éve is, hogy elénekeltem, csak most elküldtem a pályázatra a biztonság kedvéért... :)

lefekszemahóba 2009.05.07. 09:36:12

Na, én is úgy jártam, mint Te! Legalább jól ki tudtam fejteni a témát. :)
süti beállítások módosítása