2010

Boldogságból sosem elég - énekelte hajdanán Soltész Rezső, és bár a magam részéről nem hiszem, hogy nagyon kéne üldözni Őt, viszont ami tényleg fontos, hogy csak egészség legyen, úgyhogy: Jó egészséget kíván a Kiscsillag zenekar minden kedves erre járónak az új év alkalmából, néhány dologgal adósak maradtunk, de most úgyse játszunk közel három hónapig, viszont lesz új honlap, néhány újrakavart dal, és talán többet is fogunk újra írni ide.

Lovasi

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr101639910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eváj. 2010.01.02. 22:14:25

éééééééééééééééééj, hát BUÉK a tagoknak, aztán várjuk a honlapot meg az egyebeket ^^.

bendeati 2010.01.02. 23:18:20

BÚÉK!!! Könyörgöm, az ülnek a kiscsajok legalább egy felvételét valahol, valamikor.. plííííííz
:D

agniK (törölt) 2010.01.03. 10:28:30

Ezt most vegyük újévi fogadalomnak? :)

Különben egészséget, bort, búzát, békességet a zenekarnak is! ;)

samumisi 2010.01.05. 16:22:14

A három hónap pauza úgy lesz némileg elviselhető, ha tavaszra összejön a boglári koncert!! ... talán marad még rosé is egy kevés addig ... Éljen az alkotói szabadság !!!

_borsi 2010.01.05. 23:21:31

az egyik szemem sír: szegény halálra ítélt honlapom! a másik nevet, hogy ilyen sokat élhetett, meg hogy egyáltalán megszülethetett. köszi érte! <3

na, lássuk, ki gyűjtötte 2005 óta a legtöbb pontot? :-))

Bele a közepébe 2010.01.23. 02:27:38

boldog új évet, kedves kicsillagok, zenészek, és rajongók,
azér jöttem, mert fransziául tanulok, és rákerestem a "tout au bout" szószerkezetre, de nem találtam meg,
viszont,

www.google.hu/search?hl=hu&q=tout+au+bout&btnG=Keres%C3%A9s&meta=lr%3Dlang_hu&aq=f&oq=

Kispál és a Borz jött ki a találatokba, s ez örömömet most megosztom veletek,
azér itt, mert itt jobban szeretik az ilyesmit.

Orvoár !

Bele a közepébe 2010.01.23. 02:54:40

ha idézőjellel keresek rá a "tout au bout"-ra, google-ben,

akkor meg Kispál és a Borz a legelső találat.

Akkor viszont, kérlek, mondjátok meg nekem Ti, hogy mi az a tout au bout.

Kontextusban adom, hogy könnyebb legyen. :-)

Une lumière dorée,
brille sans fin tout au bout du chemin.

:-)

Bele a közepébe 2010.01.26. 03:19:40

:-)
v.mi olyasmit jelenthet, h. véges végig,
bár azóta nem kerestem,

de nekünk csak Bálint.

:-)

Bele a közepébe 2010.01.31. 01:45:26

Andriska !

Nem gondoltál arra, hogy írjál könyvet?
Mindenki ír...
a Tiedet szívesen olvasnánk.
Hangoskönyv is lehetne.

Majd, amikor "öreg leszel, és iszonyú tapasztalt?"

:-)

Végülis, írtál Te már eleget.
:-)

Bele a közepébe 2010.02.08. 18:42:25

mit csináltok, errejárók, és nem járók? Samumisi, neked mindig van híred, videód,
valamid. Mutass valamit. Az az az időt hallgatom nagy gyönyörűséggel.

Bele a közepébe 2010.02.08. 19:03:30

visszanéztem, és a google találatok, amiket fentebb megadtam, nem adják már ki Kispált a "tout au bout"-ra, úgyhogy bocsánat. :-)

Vezessetek már be egy törlő funkciót, hogy visszamenőleg gyomlálhassam ki sok-sok-sok dumámat.

Bele a közepébe 2010.02.08. 23:04:13

szegény rajongók. szívdobogva látják majd, hogy 14 komment, és közben csak Bele a közepébe locsog idebent a közepében. Állítsatok meg, visszaélek az oldallal, mint más az alkohollal.

Bele a közepébe 2010.02.08. 23:21:47

ne haragudjatok,
inkább nem jövök majd egy hónapig

de el kell mondanom,

hogy az Az az időben ezek a sorok

(ezzel a hipnotikus, szomorú dallammal)

az az idő /későn jövő / hazajövő, eltévedt idő / készülő, nekikészülődő idő

ez már igazi vers..

és a dallam megy körbe-körbe, mint az idő..

csak hallgatom, már tizedszer, de megunás előtt abbahagyom, ígérem.

Hála Samumisinek a jó minőségű változatért, amit ide feltett, augusztusban, a Ki tart halat-ba.

véredény 2010.02.09. 09:17:13

Itt vagyunk veled, Beleaközepébe, csak nincs mit mondanunk, új impulzusok híján. A mánia az mánia. Én még a crybabies nevű gimizenekar honlapját is képes vagyok megnézni, hátha egy pillanatnyi unatkozó Lovasit látok rajta. És képes vagyok meghallgatni azt a förtelmes csicsipcsókás számot az azazidő-hangért. És beállítottam kezdőlapnak a BAMÁ-t, pedig nemrég még azt se tudtam, hol van Baranya megye (azóta is csak kétszer jártam arrafelé, 2008 és 2009 június 16-17-én, vajon miért?). Mellesleg indíthatnánk egy rovatot, hogy ki csinál magából nagyobb hülyét a rajongás miatt (Borsi halálraítélt honlapján, amit szívből fogok gyászolni).

samumisi 2010.02.09. 09:53:03

@Bele a közepébe: Hírem? Hogyne lenne!! Március 20-án tyúkszaros kis városunkba jönnek a Fiúk!!! Strandidőt nem tudok ígérni, de jó bor terem errefelé... :)
A Műv.házban lesz (Árpád u.), előtte meg egész nap rockzenei tehetségkutató. Amúgy meg tavasszal és ősszel a legszebb a Balaton!! Szóval "Jőni kell" !!!!

Bele a közepébe 2010.02.09. 13:52:35

véredény:

:-):-):-):-):-)
:-):-):-):-)
- Köszi a megértést,
a csipicsóka tényleg valami "kétfejű borjúhoz" (Márai) hasonló ökörség,

Samumisi, én hazaköltözöm Erdélybe és ott leszek egy ideig. Hazamegy a "későn jövő, eltévedt idő, készülő, nekikészülődő, idő"

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2010.02.10. 21:53:28

Én is itt kukkolok ám néha, úgyhogy egyel több marha. :)))

Bele a közepébe 2010.02.15. 02:53:14

@divatmotoros:

ez nekem olyan jól esik !
:-)
jöjjetek, ó, mind, aki marha !!!
süti beállítások módosítása