ki tart halat?

Amíg a tisztelt olvasók a válaszon törik a fejüket, addig elmondjuk, bár nem szeretjük a felhajtást, az elmúlt jó néhány hétben végül sikeresen teszteltük a zenekar emberekre gyakorolt hatását: a többségnél az immunrendszer erősödését észleltük, jelentősen nőtt mind a férfiak, mind a nők szexuális kisugárzása, valamint minőségi javulás állt be a nemi életükben. Nem következésképpen, hanem mert eddig nem történt meg, ezúton tennénk közzé azt a videót is, ami a Légyszíves című klipünkhöz készült, és amely összefoglalja a forgatás körülményeit és a jelentős művészek azon pillanatait, amikor azt hitték, nem szerepelnek, pedig igen. Jut eszünkbe az időjárásról, meteorológiai szempontból mindjárt vége a nyárnak, előrenosztalgiázva ma tanulmányoztuk a keresők „nyár” szóra kidobott képtalálatait, ez nem olyan, amiből messzemenő következtetéseket lehetne levonni, de egész érdekes képekre bukkantunk az említett címszó alatt, és közben eszünkbe jutott, ha meghirdetnénk a „nekem a kiscsillag nyáron”, vagy valami egyéb pofátlanul idétlen címmel egy pályázatot, akkor a beküldött kompozíciókban vajon szerepelnének-e egészen meglepő dolgok, mint például farkasoló gép, vagy a tíz legjobb zsírégető gyümölcs. És akkor még nem beszéltünk arról, hogy egy emberként hatódtunk meg azon, milyen hálás közönségünk volt az idei fesztiválokon (a szezonzáró persze még hátravan), és abból milyen sok, a közönséget alkotó nézőkből mármint, de egy emberként most itt le is tagadjuk a meghatódást, mert kemények vagyunk.


KCS

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr871341096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyláz 2009.08.27. 12:44:08

jó, csak rövid, ennél biztos több anyag volt :)

Bele a közepébe 2009.08.29. 17:43:23

mi az a farkasoló gép?

de nem ezért jöttem, hanem mert nincs munkám, és a háziúr zörget a bérért, hová bújjak?

A MacDonaldsban túlkoros vagyok, és a diplomám nem életképes.

haj, jaj, bebújok a víz alá, és "onnan nézem a hóesést."

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2009.09.02. 15:48:33

Ezúton jelentkeznék a pofátlanul idétlen című "nekem a kiscsillag nyáron" pályázatra. Pályaművem elkészítését hosszas felkészülés és gondos művészi töprengés előzte meg:

divatmotoros.blog.hu/2009/06/28/a_foldonkivuliek_leteznek_es_en_talalkoztam_veluk

Amennyiben a pályázatra több "alkotást" is be lehet nevezni, akkor teljes "nekem a kiscsillag nyáron" kordokumentáció itt:

divatmotoros.blog.hu/tags/kiscsillag+2009

Bele a közepébe 2009.09.03. 13:30:07

ez fasza, divatmotoros !

:-)

samumisi 2009.09.03. 21:56:28

Fonyódligeti gólyatáborban készült fotóféleségekkel bővült ez:

www.samumisi.hu/kiscsillag/index.html

divatmotoros · http://divatmotoros.blog.hu 2009.09.04. 22:10:15

@smms: a ff backstage képek különösen tetszenek!

Bele a közepébe 2009.09.15. 17:28:52

készülünk a Kiscsillag koncertre...
szövegismétléssel, jólesően várakozva...

:-)

suci14 2009.09.16. 21:30:39

Szeretném megkérni a zenekart, ha lehetséges, hogy játszátok már el LÉGYSZÍVES a Holdinget! Kösziiii

Enii. 2009.09.16. 21:42:56

A Holding című számra én is szeretnék már egy jó nagyot tombolni, szóval megkérem a mélyen tisztelt művészurakat,hogy egy vagy több koncert alkalmával legyenek szívesek eljátszani nekünk!
Előre is köszii.!

Bele a közepébe 2009.09.16. 21:57:12

én arra kérem a művészurakat, hogy viselkedjenek popbálványok módjára, azaz ne feledjék, hogy ők példaképek, és ne ábrándítsák ki rajongó közönségüket... méltatlan viselkedéssel, kajlasággal...
sose hittem volna, h. ilyeneket fogok mondani, úgy hangzok, mint a saját szüleim - mégiscsak tudtak ők valamit. //
Erre a megjegyzésre nem Ti adtatok okot, hanem egy bálvány, mindegy ki az, aki nemrégiben kiábrándította a közönségét,
és hadd legyenek már jó példaképeink is, a kurva életbe.

samumisi 2009.09.16. 23:09:31

Megfejtettem, hogy ki tart halat:

www.samumisi.hu/kitarthalat/

vagyigen-vagynem

Bele a közepébe 2009.09.18. 00:36:08

örökre szívembe zártalak!

Bele a közepébe 2009.09.25. 03:10:53

súgva:((((lett egy kis munkám. apja anyja ide jöjjön.)))))
nektek olyan sok van, hogy erre már nem is jártok?

"Zenészek és rajongók, mind kimerültünk?" - honnan idéztem?

orrvitorla 2009.09.25. 11:21:44

Rúmi egyik rubayiá-jából, de csaltam, megkerestem a google-n.

samumisi 2009.09.25. 14:30:43

Mivel a kvíz megfejtése: a német tart halat, Loviban meg sváb vér csörgedez, ezért tényleg ez a jó megfejtés: (-e?) www.samumisi.hu/kitarthalat/

Bele a közepébe 2009.09.25. 18:59:50

@orrvitorla:

:-)

jó' tetted. arra jó a google.

Bele a közepébe 2009.09.25. 19:04:08

@samumisi:

nem értem.

hogyhogy a német tart halat? ez egy szólás?

a Kiscsillag oldalad nagyon jó. Már mondtam. De jólesik mondogatni. :-)

samumisi 2009.09.25. 20:28:49

@Bele a közepébe: Ez egy régi (A. Einstein féle) kvíz feladat: www.sulinet.hu/tart/fncikk/Kibo/0/6415/eikviz.htm

De amúgy köszíí!!

Bele a közepébe 2009.09.26. 01:18:36

Lecsó! (Gábor!)

megfőztem életem első lecsóját, és eltettem télire, tartósítószer nélkül, trükkösen.
Nagyon jó csípősre csináltam, és majd lehet hallal enni, ezt azért említem, hogy motiváljam az ide beírást. :-)

samumisi 2009.09.30. 21:04:34

Nagyon el vagyunk hanyagolva :(
Biztos őszölnek a fiúk... Csak nehogy beleőszüljenek!!

Bele a közepébe 2009.09.30. 22:59:21

hát amúgy megérdemelt pihenésüket töltik,
vagy pörögnek körbe mint az influenzás disznó - bár azt mondják, a disznó influenza ;-)simán földhözvágja az embereket, aztán végük van -
szóval disznótáncot járnak, ahelyett hogy a

"kiülök a dombtetőre, s onnan nézek szerteszét,
s hallgatom a fák lehulló levelének jajbeszép..." életérzést gyakorolnák.

Így mondta egy általános iskolás gyermek az idézetet. :-)

De jó, hogy legalább te strázsálsz, Samumisi.

Bele a közepébe 2009.10.08. 01:15:09

túl sokat beszéltem ide be, várva, h. történjen valami, ha lenne ilyen saját hozzászólás törlése funkció, mint a youtubeon, kigyomlálnám felét. Jóccakát.

(Gone to see the autumn leaves.)

orrvitorla 2009.10.08. 11:26:57

Tartok tőle, hogy ez egy promóciós blog volt, és most vége. Addig örüljünk, míg fönt van, vagyis szedjük le gyorsan a képeket és a zenéket, amíg még lehet.

Bele a közepébe 2009.10.08. 23:16:33

orrvitorla, mit nem mondsz.

majd meglátjuk.

én remélem, nem, csak épp kifulladtak a legények.

halljátok legények?

széthordjuk a blogot!

:-)

samumisi 2009.10.12. 13:59:21

Ezt a két kutyust már viszem is!

Bele a közepébe 2009.10.12. 21:08:57

én Andriska mézeskalácsszívét viszem. :-)

orrvitorla 2009.10.14. 10:57:26

@Bele a közepébe: Azt már elvitte valaki más (már ha nem te vagy a "szőke rádiós nő").

Bele a közepébe 2009.10.14. 20:17:53

az nem a szívét vitte...

:-)

kiscsillag zenekar 2009.10.19. 17:19:51

Vagyunk, köszönjük a türelmet, és a nem meghirdetett pályázatra beküldött műveket, kiválóak. Misinek külön a halas megfejtést, és az meg szerintünk jó, hogy a zenekar hallgatása olyan kísérletezésekre ösztönzi a kedves olvasókat, mint például a lecsókészítés. A blogot meg ne vigyétek el, kösziiiiiii

Bele a közepébe 2009.12.02. 14:38:05

Lecsó (Leskovics Gábor)

ma eszem a fentebb említett télire eltett lecsót. Gyönyörűen megállt, tartósítószer nélkül. Kölessel és rizzsel. :-)

Az eltevés trükkje az, hogy ki kell főzni az üvegeket és fedőket, és mikor beleteszed a forró lecsót, és rácsavarod a fedőt, akkor fejre kell állítani néhány percig. A zöldséges nő tanácsára tettem a lecsó tetejére zsírt is, ami megkeményedett, és szigetel.

Bele a közepébe 2009.12.02. 14:38:57

nem kölessel és rizzsel tettem el, mert úgy nem állna meg, hanem azzal fogom enni.

:-)
süti beállítások módosítása