Csongorcsaj

Sz. Csongor: Olyan csaj vagyok

Itt a Kis Pál utcában lakok én
szemem villog mint a halogén
ha látlak végre  Kiscsillag!

nincsen olyan gondolat
amely rendesen szót fogad
jajj, úgy izgulok!

tini vagyok még kicsit naív,
tudod olyan alternatív
fúúú a Lovasi, de jó pasi!

Veled elvesznék Ábel a rengetegbe
a basszeros neve úhh nem jut az eszembe
de a Lecsó kopaszon is macsó!

A közös kép nagyon teccik
És én maradnék még néhány percig
Ha nem nagy baj!

Én szívesen borulok a karodba,
de ha nem akarod ma,
Ezen bármikor felhívhatsz!

Szerintem Ő szinte csak őszinte hozzám
és bennem nem motoszkál
télleg semmi,  gyanakvás!

Azt mondják, de én nem hiszem
hogy csak a pénz miatt
ez a  nagy felhajtás!

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr841069548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyláz 2009.04.18. 11:12:48

jó :)

legjobb sor szerintem a "nincsen olyan gondolat
amely rendesen szót fogad"
de már a cím is telitalálat :)
süti beállítások módosítása