az örökre

Íme a tudatosan megtervezett lemezkampány. A karácsonyi piacra a zenekar mindig különös figyelmet fordított, hiszen ekkor jelent meg tavaly a Légy szíves című dal, most pedig a szeretet ünnepére ismét egy nagyszabású szeretethimnusszal jelentkezik klipesítve a zenekar. A kis filmet még valamikor télen forgattuk, a Légy szíves kliphez hasonlóan a Nagymerénylet névre hallgató rendezőpárossal, Nagy Gergővel és Merényi Dáviddal, júniusra lett kész, de eleve nem rohantunk, mert tudtuk: időzíteni tudni kell… Ez annyira jól sikerült, hogy időközben rábukkantunk a neten egy hasonló tematikájú cuccra, amit valaki egy Coldplay dalhoz csinált (nem hivatalos verzsön), pedig már megvoltunk vele, de hát ugye mi magyarok számos találmányt készítettünk úgy el, hogy a munkálkodás után fáradtan hátradőltünk, és mire felocsúdtunk, hopp, már valami élelmes fiú nem besétált előttünk a találmányi hivatalba? De mi vagyunk a másodikak, és azóta végre megtanultunk a bronzéremnek is örülni.

Azt tervezzük, hogy november elejére jön hozzá egy remix az "Örökré"-ből, meg egy akusztik verzió, és egy vagy két régi dal. Mindenesetre elkezdjük csinálni az új lemezanyagot. 

Lovasi


 

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr201459569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bele a közepébe 2009.10.19. 05:03:12

huuuuááááááááááááááááááá!!!!!!!!!!!!

nem kell széthordani a blogot !!!!!!!!!!!!!!!!!

:-)

Bele a közepébe 2009.10.19. 05:21:20

a klip se rossz...
én a barnával azonosulok.("amelyik rosszul van, az vagyok én")

orrvitorla 2009.10.19. 11:30:07

A szöveg utolsó mondatát komolyan vesszük. Amúgy szerintem hányinger, ha két nő üti egymást, és abszolút nem vicces, bár arra kicsit kíváncsi lennék, melyikük a feleség, és melyik a rádiós nő.

hatalmas alma 2009.10.19. 15:20:49

Én új vagyok itt de szeertnék gratulálni a zenekarnak a klipphez. Nagyon jó lett! A Rezső nagyon vicces benne, Bandi meg tényleg úgy csinálja, mint egy igazi bíró :)))) Orrvitorlát meg nem értem, hogy most miért kell előhozni ezt a dolgot nem túl intelligens és jó fej. Hajrá Kiscsillag!!!!!!!

Bele a közepébe 2009.10.19. 16:39:51

orrvitorla jó fej,
csak sokáig parlagon volt a blog és benőtte a gaz, elburjánzottak a kétely és a kíváncsiság vadvirágai, de most hogy megjöttek a Nagy Kertészek, tiszta magot szórva,
nőhet az új fű.

Eldé 2009.10.20. 13:32:16

miért jobbak ezerszer a kicsillag klippek, mint a kispálosok?

orrvitorla 2009.10.21. 10:42:34

@hatalmas alma: Egyébként igazad van, csak nem bírtam megállni. És mivel ez nem a Nők lapja, ezért nem kell elolvasni a következőt, de akkor is leírom. Minket is otthagyott az apánk mikor kábé annyi idősek voltunk, mint a Lovasi lányai. És persze folyamatosan nyomta, hogy minket pont úgy szeret, minbket nem hagy el, csak anyámmal már nem az igazi, de ez csak duma. Először jöttek az olyasfajta benyalások, mint pl. a Pinkpancser felvétele vagy a fotózás (csak nekem pl. megrendezett egy hatalmas 16 éves bulit, amire elhívhattam a fél iskolát, aztán végigbőgtem az egészet, meg elvitt minket Thaiföldre, és csak a reptéren derült ki, hogy ja, jön az új nő is. Na akkor beszéltem vele utoljára, és ahogy ott ugrált az új nő körül, nézni sem bírtam, hogy ez az ember, aki az apám volt.) Most már megnyugodtam, én is látom, hogy fontosabb a szerelem, mint a gyerek, úgyhogy nekekm nem is lesz soha, azt garantálom. A húgom néha még elmegy hozzájuk, és végigszenvedi, hogy az új gyerek (mert már az is van) mennyivel szebb, jobb, meg okosabb, mint mi voltunk, és főleg őt mennyivel jobban szereti az apukája. Ja, az anyám pedig egy magányos, megkeseredett, cinikus öregasszony lett (most 45 éves és tök szép még mindig), aki senkinek soha többet nem hisz el semmit, de úgy értsd, hogy nekem se, meg a tanítványainak se, meg az orvosoknak se, és főleg nem a férfiaknak, akiket azonnal elhajt. És igenis csalódtam Lovasiban, mert azt hittem, hogy valahogy ő különb. És hogy kibírja a nehézbörtönsúlyzót, akkor is, ha néha tényleg nehéz. Egy pszichológus nyilván azt mondaná, hogy ő az apám helyett volt az apám egy ideje,de szerintem ezzel nem vagyok egyedül.

Bele a közepébe 2009.10.21. 23:56:59

"akit anya szült, az mind csalódik végül."
Azt hiszem, hogy az a mi nehézbörtönsúlyzónk, hogy emberek vagyunk, és bántjuk egymást, akarva, akaratlan is, és ezt nemigen lehet kikerülni. Sőt, kezdem azt hinni, hogy ez törvényszerű és elrendeltetett. "E világon ha ütsz tanyát, hétszer szüljön meg az anyád."

Lehet felhőtlelenül boldognak is lenni, de akkor meg nincs igazán nyitva az ember szeme, talán. Viszont lehet törekedni arra, hogy az ember felhőtlenül boldog pillanatokat éljen meg. De nem lehet lelépni a szenvedés elől, ami talán szükségszerű.

Nehézbörtönsúlyzó... :-)

szerintem amúgy nagyon nagyon nagyon offok vagyunk, és hagyjuk abba.

Itt van 2 Rúmi idézet, ami tetszik, és idevág.

- "A szemem", - "Figyeld az érkezését", mondta.
- "A zsigereim", - "Hasítsd fel őket", mondta.
- "A szívem", - "Mi van a szívedben?", kérdezte.
- "Irántad érzett bánatom", - "Tartsd meg", mondta.

***

"Eggyé válni a szomorúsággal, jó lenne,
Érezni azt, ahogy megáld vele, jó lenne.
Féltve őrizd szomorúságát, szabad lélek,
Meglátod, a szomorúság az ő lényege. "

Bele a közepébe 2009.10.26. 10:59:30

de a bölcsek szerint lehet felhőtlenül boldognak is lenni, de akkor már teljesen nyitva kell legyen az ember szeme.

"Én sem tudom megfejteni - merő talány,
Ma úgy ébredtem, mint egy harmatos gyopár.
Csak nevetgéltünk a falu bolondjával,
Ki hajnali szellőnek álmodta magát."

Bele a közepébe 2009.11.02. 10:39:46

nahát, most ment a Teszkó c. dal a petőfi rádión, és nincs benne egyetlen darab szókimondás sem. finomított változat volt. nem mintha hiányolnám, csak érdekes tudomásul venni, hogy van még közerkölcs(re kísérlet.)

hol vagytok, zenészek és rajongók?

samumisi 2009.11.02. 17:09:58

Hol? Hát például a Gödörben szombat éjjel! Ha meg nem ott, akkor ilyeneket látunk: www.youtube.com/watch?v=biXpR9Asc6c

Bele a közepébe 2009.11.02. 21:23:28

köszi. nézegetem. jó ez a szám.

Bele a közepébe 2009.11.16. 00:53:18

szépen meg lehet figyelni az archívumban a blogbejegyzések csökkenő számában mutatkozó hanyatló energiát:

Archívum

* 2009 október (1)
* 2009 augusztus (1)
* 2009 június (2)
* 2009 május (5)
* 2009 április (8)
* 2009 március (16)
* 2009 február (16)
* Tovább...

szépen tendál lefelé, ez nem is baj, és érthető is, jelzi az év végi kimerülést. Kívánok jó pihenést majd az ünnepeken a bűvész uraknak, és a jövőben egyenletesebb energiakezelést. :-)
Nem köcsögölök, csak köszönök, éppen.

nygá 2009.11.23. 03:08:16

"és egy vagy két régi dal."

igazad van? ugye az volt a címe. de szép is lenne.

Bele a közepébe 2010.03.02. 13:46:51

az jutott eszembe, hogy valaki mondta, hogy csalódott Lovasiban, mert hű de köcsög volt ekkor, meg ekkor. De ez azért van, mert bálványozzuk :-), azaz nagyon szeretjük és csodáljuk, amit csinál, de akkor meg nem kell olyan közel menni hozzá, hogy lássuk köcsög/emberi állapotában is, mert neki is van ilyen.
Vagy tudatosítani kell, hogy ez itt, a kocsmaasztalnál az ember, az átváltozóművész, aki majd felmegy a színpadra, és rocksztárrá válik.
süti beállítások módosítása