sziasztok fecskék

Hogyan készült? 11.rész: Fecskés

Minden további magyarázat nélkül, itt van három verzió a dalból. Ez lett az egyetlen dal, ami végül lassabb verzióban került fel az albumra, mint ahogy előtte próbákon játszottuk. Az a régi igazság is beigazolódott a mostani próbákon, amikor készültünk az MR2-es stúdiókoncertre, hogy ha egy dal jó, akkor azt szinte bármilyen stílusban elő lehet adni, akkor is jó lesz, csak más...





Kedvelem azt a dalt, főleg a szövege miatt, nagyon klassz hangulata van. Olyan utazós dal, amiket nagyon szeretek.

Meg ez az egész tavasz, ami van, ez tiszta őrület. Minden megváltozni látszik körülöttem, de hogy mi a cél, azt már (vagy még) nem tudom. De például megfőztem életem harmadik halászlevét, az udvaron, bográcsban és (mások szerint, meg szerintem is, na…) kiválóan sikerült. Én nagyon sokáig nem mertem halászlevet főzni, mert bár nagyon szeretem, a szakértők elmondták, hogy mennyi mindenre kell figyelni és nem mertem bevállalni.  Persze igazából nem számít semmi, csak hogy legyen elég jó minőségű hal és paprika. A főzés előtt felmentem a netre és letöltöttem vagy harminc halászlé receptet. Hát mindegyik más volt, de gyökeresen. Az egyik szerint vastagra hagyjam a hagymát, a másik szerint péppé kell zúzni, a harmadik szerint tilos bele hagymát tenni. És így tovább, minden egyes összetevőnél. Úgyhogy végül hagytam az egészet és a saját fejem után mentem. Még pár nappal utána is ettem a maradékból, olyan sok lett.

Ennek örömére úgy döntöttem, megpróbálkozom a babgulyással. Majd referálok, hogy sikerült.

Lecsó

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr91081222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.23. 02:46:40

Személyes kedvencem (+ a kistulkok is kedvelik nagyon), köszi érte, bárki(ke)t illesen is.

És tényleg. Ez a dal minden bpm-en jól érzi magát.

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.04.23. 02:53:38

(Mellékszál.)

Az nagyon ciki, ha a tulokja jó másfél év gh_vol1. hallgatás után jön rá (némi cd rendezgetés kapcsán), hogy jobb kettőben a Bori ad tüzet a borítón?

Kabarészínész 2009.04.23. 08:31:29

Igen, nagyon jó a Csík zenekaros verzió, viszont azért már Lovasinak egy jó ideje állandó hőfokon ég az arca, nem tud már beképzeltebb lenni. Mikor az MTV Ikonban a Tankcsapda az ő előadását várta a legjobban, erre egy ritmustalan, egyszer összepróbált mocskot dobott az emberek elé, na az nagyon gáz volt. Mert gondolta tőle ez így is elég. Vagy kevés volt érte a gázzsi. Mindegy.

samumisi 2009.04.23. 08:36:57

Szerintem ez is egy amolyan Lovi-féle-minden-jóérzés-belekerült szám. De igazából azért szeretem, mert elő is hoz belőlem mindenféle jó érzést. (Lehet, hogy ezt hívják művészetnek?)

Guga 2009.04.23. 09:45:11

Gyerekek, lehet azt mondani, hogy ez kurvára szar? Minek ilyet föltenni egyáltalán? Lehet, hogy majd egyszer jó lesz a nóta, de nekem már mindig ez a minőségmentes fos fog helyette a fejemben szólni. Brrrr.

hádeváu 2009.04.23. 10:03:24

Bocs,de nekem tetszik ez a "minőségmentes fos".Addig is amíg kiforrja magát minőségi fossá,szólj a hangoknak a fejedben,hogy kussoljanak!:):):)

mgyuri · http://monophonics.tumblr.com/ 2009.04.23. 11:14:01

Lecsó bázki, a koncert után ilyen posztokra van energiád! :o)
Grat!!

Bele a közepébe 2009.04.23. 12:09:57

halászlé....
ehhez képest én most tejbedarát eszem, node van benne kókuszreszelék és jóféle vegyes müzli.

Zombiez:

Csak az Isten van hiba nélkül, Lovasi meg egy gemenci szarvas.

Ni!ki? 2009.04.23. 15:10:22

S azonnal előkerült egy Kispál is...
NE BÁNTSÁTOK BANDIT!
;)

_borsi 2009.04.23. 15:32:59

vártam ezt a számot, h majd megkérdem, h mi az a "rossz kezű kisfiú", erre ezekben nincs is benne. :-))

odry 2009.04.24. 13:01:42

ezt szeretem leginkábbb. de nekem nem is annyira utazós, mint lebegős-repülős. mármint szárnyakkal, max.paplanernyővel, bár sose próbáltam, és gyakorló tériszonyosként nem is fogok.viszont a három félretett verzióra képtelenség lenne repülni.de elmegy motorizált változatként (vö. optimista verzió:)

montpiere 2009.04.24. 14:15:13

Ha lehetne választani, akkor a második...

agniK (törölt) 2009.04.24. 21:27:13

A harmadikban: "előttem heverő hondás"? Hááát... ;)

Egy szakértőt viszont megkérhetnék arra, hogy írja le nekem lépésenként, hogyan tudom az oldalon lévő számokat letölteni? Köszi.

Mátééé 2009.04.24. 22:04:18

firefoxhoz telepítsd a download helper plugint

addons.mozilla.org/hu/firefox/addon/3006
ha fennvan, utána már csak két klikk a letöltés

Mátééé 2009.04.24. 22:26:33

"előttem heverő hondás"


Bandi, nem szereted a rízsrakétákat (Hondákat)?:D

itt pedig egy komoly bűncselekményt örökít meg:
"...abba pöccinti
A csikkjét az előttem haladó
Hondás..."
(a KRESZ-ben volt kérdés, hogy bűncselekményt követ-e el, aki a kocsijából az úttestre hamvazik...)

igenrosszak ezek a Hondások =)=)=)

agniK (törölt) 2009.04.24. 22:34:12

@Mátééé: Köszi szépen, sikerült :) És megtudtam, milyen neveken fut(ott) ez a szám : fecskeszving, fecskegyors...

Mátééé 2009.04.24. 22:41:26

@miauau: igazán nincs mit:)
én csináltam már blog-gyűjteményt:)

szerintem a fecskeszving a legjobb:)
olyan jó dinamikával, dallammal indul:) az kellene végig, új kedvenc lenne, lehet.

Bár ezzel a számmal is úgy vagyok, hogy egyre többet emésztem, hallgatom annál jobban tetszik:)

mondjuk az Akusztikos koncerten mégjobban megszerettem:)

Timke7 2009.04.25. 11:09:13

Jó ez az első verzió. Ha már fecskés, így jobb több madárral. :)

odry 2009.04.26. 09:25:59

Bár lassan nem lesz kinek hellózni, mert a hírek szerint ide már a fecskék sem vágynak vissza...Elképzelem, ahogy ülnek Afrikában a dróton, és az egyik felveti, hogy akkor lassan vissza kellene cuccolni, a többi meg a fejét fogja, és jajjneee-zik.A fák döntésére még várunk.

hiaba 2009.04.26. 15:19:27

Csak most találtam rá a blogra, de jó ez. Mondjuk ez a dal pont nem tetszik de az nem jelent semmit.

lefekszemahóba 2009.05.05. 06:36:49

tulok ex betonputtó! (hú de nehéz név!!!)
Ne aggódj, nekem is a napokban esett le a tantusz... :)
süti beállítások módosítása