el lehet menni

Hogyan készült? 8.rész (F.FWD): Az a világ nincsen

A címe Kanada volt egészen a borító elkészültéig, ott a Rátgéber közbelépett, és ő javasolta e hosszú címet (akárcsak a Farkamének helyett az Elegáns tűnődést is) és mivel úgy is kikerült a dal végső verziójából az éneke, ezért kárpótlásul legalább a címjavaslatát megszívleltük. Egyébként azért hullott ki a legendás orgánum, mert a végső verzió kialakulásakor már Moszkvában székelt a hang tulajdonosa, ahogy Ő fogalmazott a jól ismert dal metódusa szerint azért, mert „kosárlabdaedzők eligazolnak a pénz miatt”.

Itt az egyik legelső verzió, amiben ő is énekel:



A dal talán az egyik legkorábban elkészült darab az új albumon, már 2007 tavaszán játszottuk, a szöveg és a harmóniaváz már akkor kész volt, aztán a koncertek alatt elkezdett „megfagyni”, már nem szerettük annyira játszani, és amikor elkészült az első lemezverzió nem voltunk elégedettek vele, és úgy volt, hogy lehagyjuk, aztán mégis futottunk egy utolsó kört vele, új, majd még újabb dob, új gitárok, amiket én játszottam fel (mert már megint nem hitt senki benne, hogy meglesz a helyes megfejtés, de én makacs vagyok), új felvétel, újabb énekdallam, a végén új mix, és nekem végül is most az egyik koncert kedvencem megint, imádom benne a szőrös basszusgitárt, és hogy megszerette a szív (fejhang) a régi melóit (dörmögés).

A szöveg két különböző versike összeházasításából született, kellemesen mérges, és minden munkavállaló, aki szerepel benne, létező ismerősöm. Természetesen, ha minden elvándorolt barátomat, ismerősömet megénekelném, abból egy sokkal hosszabb, lemeznyi dal lenne. Sajnos.

Tulajdonképpen néha azt érzem, Pécsen nem maradt senki. Ha úgy nézzük, én sem.

Lovasi 

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr551048253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mátééé 2009.04.05. 22:00:16

nagyon jó ez a verzió is:)

hiányzik Lecsó hangja nagyon.. bár még így sem Kispálos:)

nagyon jó ez a triós éneklés egyébként! kár, hogy lehagytátok!
"tök izgalmasok":D


de nagyon igaz a szöveg, mint a legtöbb a lemezről! csak nem toljátok mindegyiknél a hallgatók képébe, mint pl az Üllői Úti Fuck - Esküvőnél nyomják (bár az is nagyon jó, de ez izgisebb:))

Benji91 2009.04.19. 00:18:47

Hogy lehetne ezt leszedni??
Annyira tetszik ez a verzió...
valaki segítsen rajtam:)

hiaba 2009.04.26. 15:33:36

És nem jönnek vissza Bandi?

Szálab 2009.05.13. 14:28:21

Én is megyek Bécsbe, hétfőtől ott kezdek:(:) Az egyik szemem sír a másik nevet, dehát a lehetőség sajnos nem itt található, pedig szeretem kicsiny hazámat, nagyon is!
Azért persze minden koncerten ott leszek, amikor lehet, főleg Orfün:D
süti beállítások módosítása