korom

Hétfő délutáni ajánlatunk egy újabb videoklip, amit már jó ideje meg akarunk mutatni, és hogy eddig vártunk vele az csak azért van, mert így alakult.   

Létezik egy hasonló klip már a rocktörténelemben, 1993-ban jelent meg a Kispál és a Borz zenekar harmadik lemeze Ágy Asztal Tv címmel, és a címadó szerzeményhez készült anno Röhrig Géza rendező saját külön bejáratú kisfilmje, tehát a posztmodernben szokásos kalapemelésnek is vélhetnénk Százados Miklós etűdjét, de lehet, hogy csak Ő is piromán, mint ahogy Géza is az lehetett. Mindenesetre a kép és a hang ahogy egybecseng az olyan mint amikor óvodás koromban bajszot-szakállt ragasztottam vattából az előre kifestett papírtélapónak, és hazafelé fújta őket a szél.

Lovasi

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr941547034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikedude 2009.11.25. 23:29:37

Való igaz, tisztelgésről van szó, tizenöt éve láttam egyszer a TV-ben a szóbanforgó klipet, azóta sem. Meg is örültem most hirtelen a linknek, köszönöm. Ez a piromániás alapvetést természetesen nem zárja ki. Tisztelettel: az elkövető.

véredény 2009.11.26. 08:47:36

@mikedude: Nekem a tiéd jobban tetszik, mert nincs túlművészkedve, hanem üde és vicces. (Pedig riszpekt R.Gézának, a Huckleberry együttes frontemberének, akinek olyan halhatatlan szlogenek fűződnek a nevéhez, mint hogy "én nem akarok olyan országban élni, ahol a törvény csak a kólát védi".)

tulok ex betonputtó · http://href.hu/x/5i07 2009.12.02. 12:19:30

@véredény: "nem jó, bizony nem jó egy olyan országban élni, ahol a törvény csak a kólát védi, engem nem. És azt hiszem téged sem"

Az igaz, hogy a Fidesz már az általad írt formában nyúlta le az első(?) kongresszusa hátterének. Persze forrásmegjelölés nélkül. :)
Géza valóban nagyot alkotott a Huckleberryben.

Személyes kedvencem:
"Átkopog hozzám éjszaka Freud,
Büszkén mutatja, hogy mennyit sírt,
Majd' fél liter könny már nem elég.
A győzelem a fontos, nem a részvét."

Ez a klip nekem is tetszik.

orrvitorla 2009.12.04. 16:34:35

@tulok ex betonputtó: "a főzeléket feltéttel, téged viszont feltétel nélkül is"

Bele a közepébe 2009.12.05. 07:58:26

film.indavideo.hu/video/f_sztorno

ezt találtam. :-) én még nem láttam.

nem túl jó. :-)
csak a szereplők, és a nem rendezői zene. booocs. :-)
a legjobb csákányi eszter, amikor a szívrablást énekeli.

azért megnézem majd még egyszer, h. tényleg nem jó-e.

kinoxalin 2009.12.05. 14:36:40

@Bele a közepébe:
nagyon is jó, de egyszer nem elég megnézni, mert úgy nem áll össze a kép, legalábbis nekem nem állt össze, csak a 2-3.-ra...

Bele a közepébe 2009.12.06. 00:34:44

nem nézem én, olyan fáradt magyar cuccnak tartom. lovasi aranyos benne, és a színészek jók, és a kisp. zenék. c est tout.

Bele a közepébe 2009.12.09. 20:08:05

az egyetem nem adja ki három havi béremet, mert elkéstem a határidőt, amiről nem tudtam, hogy határidő, mert a titkárnő csak a telefonon lógott, és nem lehetett belőle infót kicsikarni,
amúgy meg vittem számlákat én határidő előtt is, de elfeledte közölni, hogy nem jó úgy, ahogy van.
most pedig az én anyám picsája van, nem az övék,
és senkinek nem tudok karácsonyi ajándékot venni.

és megfojtanék valakit, legszívesebben, és saját seggemben is érzem a társadalmi intolerancia és agresszió gyökereit.

csak már állna össze egyszer valamivé, és irányulna megfelelő irányba a sok átbaszott ember dühe.

Bele a közepébe 2009.12.10. 00:18:28

elnézést... ez nem ide tartozott.
süti beállítások módosítása