játékműhelyek,műhelyjátékok

Sajátos hangvételű próbatermi kalauz, vagy valami olyasmi következik most a basszusgitáros tollából, nyilván első rész, mert tudjátok, mi finoman, lassan adjuk elő a dolgokat és nem csak úgy, durrbele.

Először Pécs-Patacson, a Kispál és a Borz próbatermében kezdtünk számokat írni. A szomszédban az Ottóval, akinek a krimójába jártunk át, ha elegünk lett a hangerőből, vagy inni akartunk egyet beszélgetés közben. Amit úgy gondoltunk, azt felvettük magnóra. A Rátgéber Lacit is ott ismertem meg, eljött rendszeresen a próbákra, és amikor elmentünk ebédelni, őt is hívtuk. Egyszer a Lovi sem, és én sem vittem magammal pénzt, amit akkor vettünk észre, amikor fizetni kellett és megkértük a Lacit, hogy legyen már olyan szíves, és fizesse ki a számlát. Na, ezt azóta is úgy emlegeti, hogy a „Meghívlak ebédre!” az nálam azt jelenti, hogy „Te fizetsz!”.  Patacson boldogított minket az a  kettyós faszi is, akit éppen akkor nyugdíjaztak; szerintem nem kellett a postának, ahol addig baszta az emberek idegeit, és úgy gondolták róla, hogy ettől fogva csak szomszédnak lesz jó a Kiscsillag zenekar próbaterme mellett. Ez a csákó, ha meglátta a megérkező kocsikat - mert amúgy mindig az ablakon bámult kifelé, hogy csinálhasson valami balhét - egyből hívta a rendőrséget, azok meg jöttek, zajszintet mérni. A következő hely az Olimpia üzletházban volt, ahol a híres pécsi 30Y zenekar volt olyan rendes, hogy a saját próbaterméhez adott egy kulcsot nekünk is. Innen az alagsorba költöztünk, és már saját kuckónk lett, majd rövidesen ugyanott, az alagsorban egy másik, de már egy nagyobb, szemben a „harmincipszivel”, mert, hogy időközben ők is leköltöztek. A próbatermünkbe a Rátgéber Laci hozott egy csomó plakátot is. Persze a Clash és a Joe Strummer, de a Sex Pistols és a Ramones is felkerült a falra. Ezt már a Lecsó is szerette. Nagy és ingyenes parkoló, kávézó, étterem, söröző, bolt, és gyakorlatilag minden volt a közelben. Plusz egy lánykollégium mellett voltunk, bár az Ábel ekkor még nem volt KCS tag, úgyhogy ez most mindegy is, viszont ekkor már megvolt az első lemezünk. Klassz volt a próbahely. Illetve nem volt olyan rossz. Egy lift is volt, és amikor működött is, mindig szerencsésnek éreztük magunkat. Privát WC viszont csak a 30Y-nak jutott. Nekünk az az egy darab közös, amit vagy egy tucat zenekarral kellett megosztani, akik szintén az Olimpia alagsorában gyakoroltak. Hétvégén teltházzal ment a cucc. Közben próbáltunk Budapesten is, a számtalan próbahelyek egyikére egészen jól emlékszem, Óbudán.  Másokra, nem egészen pontosan.  Szintén nem tudnám felsorolni azt sem, hogy a PUF, a ColorStar, a HS7, Erik Sumo Band zenekarokon kívül még mások próbatermében is jártunk-e. Mindenkinek nagyon köszönjük, azoknak is, akiknek fizettünk, mert ez így természetes.

A következőkben a gyükési próbateremről is írok majd, (ha össze tudok szedni pár fényképet a Lecsótól), ahol a második KCS lemez, az Örökre szívembe zártalak készült. 

Rezső

A bejegyzés trackback címe:

https://orokre.blog.hu/api/trackback/id/tr271027818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gertrud 2009.03.26. 22:29:29

jajj de jó, hogy írtál Rezső, már azt hittem megfeledkeztetek rólunk.... :)

Ha lesznek fotók is, az még szuperebb.. :)
pussz.

bendeati 2009.03.26. 22:49:48

Sziasztok!
Már én is azt hittem, eltűntetek, de aztán mégsem, és igazából már régen szerettem volna kérni, hogy ha van az "Ülnek a kiscsajok"-ról valami hallgatható verziótok, azt "légyszíves" tegyétek fel, mert megőrülök érte, na meg most van bennem elég sör, hogy ezt a vallomást prezentáljam :D
Éljen a Kiscsillag, és KÖSZIIIIII!!!!

Barbara.. 2009.03.27. 07:39:49

tegnap sütöttem nektek palacsintát, valamikor el kellene tolni a kencajt érte. várlak benneteket ;)
ha úgy vonzóbb, még pudingot is csinálok !

orrvitorla 2009.03.27. 11:06:32

@bambi_a_hős:
Szerintem egy kis harcsapaprikás túróscsuszával vonzóbb ajánlat lenne. Egy kis Jekl-vörösborral, mert a harcsa ebből a szempontból nem hal :)

Barbara.. 2009.03.27. 12:49:27

@orrvitorla:
de ez a szívemből jött egyenesen ! :)

SamantaJones 2009.03.27. 19:19:16

Okés. Én meg szusit készítettem, lehet jönni leenni rólam :)

agniK (törölt) 2009.03.28. 16:34:46

@SamantaJones: Hívd meg inkább a szomszéd Dantét :P

Barbara.. 2009.03.28. 17:23:58

najó. itt meg van egy kis sülthusi, anyukám csinálta - és jó.
szóval, ha harc, hát legyen harc ! :P

SamantaJones 2009.03.29. 18:10:06

@bambi_a_hős:

:) Itt is van sülthusi, de én csináltam :P

SamantaJones 2009.03.29. 18:12:16

@miauau:

Ez a mennyország, nem a pokol... :)

Barbara.. 2009.03.29. 18:48:08

@SamantaJones:
akármilyen gáz, én meg máffint csináltam ma az kistestvérem szülinapjára. és örvendezett vala neki. és abból is adok. hahaha

SamantaJones 2009.03.31. 20:18:41

@bambi_a_hős:

Ha harc, hát... :)
Én tudok csinálni francia krémest is otthon! :D

agniK (törölt) 2009.04.02. 23:28:10

@SamantaJones: Süti verseny? Tessék:
Ha beindul az eperszezon, gyártom a vanília krémes, tejszínhabos, sok-sok epres tortákat. Otthon vagy nálad, sütővel és asztallal felszerelt kerekerdő közepén, bárhol. :)
süti beállítások módosítása